Sambil mengenang kembali disaat ber-iceskate bersame teman. Oh my Gucci! I jatoh banyak kali. Tapi bes,tak malu langsong sebab memang beginner will drop like thousand times. Thanks to bell and fiq for being my skate sifu and guard.haha! tiah also,but ko tiah,ko memang cepat belajar,baru 5 minit cecah ice,kau dah boleh luncur sorang2. Aku? 10 minit terakher je aku tak need a hand to be my tiang.kah3!slippery giler! Tapi promise nak g main lagi.practice make perfect!
bell,me and tiah after 'iceskate boot' fitting
skate sifu-bell and fiq
jengket kaki konon...try lepas tangan tengok...sure jatoh kedebup!ush...
hold my hand friends.ahah!
for sure sampai raye tahon depan pon aku takkan dapat kumpul wit nak masok skating academy neh
aaaauuuppppp
For that day, sebakul thanks to bell punyer “teman”,fiq.
bell and fiq promote the tangge bergerak.kah2
Semuenye daripada aku menumpang car
woi sila fokus semase memandu!ahaha
smpailah ke makan and ticket iceskate,all disupport oleh fiq. Thanks weh!haha!
me and tiah with our tasty donut.oh!donut pon orang belanje tau.segan tapi heaven haha
Lokasi : perasan oversea but kat sunway pyramid je pon...
bukan main lagiiiiiii izzah bell tyah ekkk..
ReplyDeletesunwayy pyramid ice tuhhhhh
besttttttt lah....
nak maen jgkkkkkk >_<